Bulgur 500g ALL FOR NATURE



  • 8.50RON

  • Brand:All For Nature
  • Cod Produs: 64353
  • Disponibilitate: In Stoc Cantitate: 23


Principalele beneficii ale consumului de bulgur

Alimentele care sunt bogate in fibre, asa cum este si bulgurul, sunt recomandate in alimentatia zilnica. In plus, datorita cantitatii mari de vitamine si minerale, bulgurul are numeroase beneficii pentru sanatate:

-Fibrele si fitonutrientii ajuta la reglarea nivelului de zahar din sange si al insulinei;

-Consumul in mod regulat poate favoriza dezvoltarea de bacterii benefice la nivelul sistemului digestiv si poate sustine buna functionare a acestuia;

-Datorita fibrelor, bulgurul este o cereala integrala care ajuta la mentinerea sanatatii inimii;

-Fiind bogat in fibre, bulgurul este indicat pentru prevenirea constipatiei;

-Consumul in mod regulat poate ajuta la mentinerea unei greutati optime datorita aportului de fibre;

-Nu contine colesterol, are cantitati mici de grasime si calorii;

-Contine mangan, mineral care joaca un rol important in reglarea metabolismului si sustine sistemul imunitar.

Totusi, trebuie mentionat ca nu este indicat consumul de bulgur de catre persoanele cu intoleranta la gluten, cele care se confrunta cu sindromul colonului iritabil, dar si cele care au diferite infectii sau probleme la nivelului sistemului digestiv. Bulgurul este un tip de cereale integrale, usor de preparat si cu numeroase beneficii pentru sanatate. Acest ingredient este folosit cu precadere in bucataria orientala traditionala si a devenit din ce in ce mai popular si in alte tari. Il poti consuma alaturi de legume si carne, in salate, supe si numeroase preparate pe gustul tau.

Ce valori nutritionale are bulgurul

In afara faptului ca este gustos, bulgurul contine si nutrienti, datorita faptului ca este putin procesat. Acest lucru ajuta boabele sa aiba o valoare nutritionala mai mare decat alte produse pe baza de grau rafinat.

Bulgurul contine numeroase vitamine si minerale, dar si o cantitate ridicata de fibre si acizi grasi Omega 3 si 6. De asemenea, este o sursa importanta de mangan, fier si potasiu si contine putine calorii. Ca valori nutritionale, 182 de grame de bulgur contin:

6 g proteine

8 grame fibre

151 calorii

34 grame carbohidrati

Acid folic: 8% din doza zilnica recomandata

Fier: 10% din doza zilnica recomandata

Magneziu: 15% din doza zilnica recomandata

Mangan: 55% din doza zilnica recomandata

Niacina: 8% din doza zilnica recomandata

Vitamina B6: 8% din doza zilnica recomandata

Cum se prepara bulgurul

Bulgurul este obtinut din diferite tipuri de grau, iar boabele sunt uscate si macinate, fiind foarte usor de preparat. Drept rezultat, bulgurul se gateste mai repede decat graul integral. Boabele pot avea diferite dimensiuni, iar cele mai multe tipuri de bulgur se gatesc in mai putin de 15 minute, cu toate ca timpul de gatire poate varia intre 3 si 20 de minute, in functie de duritate. Procesul de gatire este asemanator cu cel pentru orez sau cuscus. De regula, ai nevoie de doua parti de apa pentru o parte de bulgur. Pentru gatire, poti opta pentru varianta in care pui bulgur intr-un bol incapator, peste care torni apoi apa clocotita si il lasi la inmuiat. O alta varianta pentru gatirea bulgurului este de a-l pune la fiert, iar atunci cand apa ajunge in punctul de fierbere, reduci focul si lasi bulgurul sa fiarba incet pana se inmoaie. La final, trebuie sa lasi bulgurul sa se scurga de apa in exces. Odata gatit, acesta are o consistenta asemanatoare cu quinoa sau cuscus. Pe langa metoda de gatire ca atare a bulgurului, il mai poti adauga si in diferite mancaruri, peste care vei adauga suficienta apa, astfel incat boabele sa se inmoaie. Chiar daca bulgurul este folosit cu precadere pentru salata tabbouleh, acesta poate fi folosit si in multe alte preparate, ca alternativa la orez, cuscus, quinoa sau alte cereale integrale. Il poti consuma alaturi de legume si carne, in supe sau salate si il poti asezona cu tot soiul de condimente, dupa gust. In ceea ce priveste depozitarea bulgurului uscat, il poti tine intr-un recipient cu dop ermetic, ferit de umezela, lumina si caldura. In camara, il poti pastra timp de doi ani, in timp ce in frigider poate rezista de doua ori mai mult. Resturile de mancare cu bulgur pot fi pastrate intr-un recipient etans, la frigider, pentru cel mult trei zile.

Scrie un review

Te rugam sa te conectezi sau sa creezi un cont pentru a lasa un review

Adauga produs special in lista saptamaniiProdus special